Followers

Tag & Contest dr My sis Amyliana

Dah agak dah pasri kene tag dr k.amy ni huhuhu...pg td blog wlking bacalah entry dr blog Mira die de tag utk k.amy..n aku pun dah terlintas sejenak jap g pasti k.amy tag aku blik huhuhu...dan akhirnye btul jgk tekaan ku itu...

Aku bknnye ske sngt msuk contest2 pelbagai ni tp nk ambik hati k.amy yg dah tinggal spruh sbb tlh di curi oleh seseorg so terpaksalah join skali hihihi...kiter xcomelpun blh ke join ni hmmmm....xpelah ambik hati kakak ku sudahhhh...




syarat2 contest:-
1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja
- gadis sunti lg tau hik..hik..hik...

2. Perlu menjadi followers NurAinHasan..
- done..........

3. Letak sekeping sahaja gambar anda sendiri..Gambar mestilah terkini..



4. Entry khas untuk contest ini..letak banner contest ini di entry dan wajib backlink kpd contest ini.
-->Contest Gadis Paling Comel ni sesuai tuk smua gadis2 diluar sana..sape2 yang nak join boleh klik banner nie yer..



5. Jawapan untuk soalan Apakah benda comel/cute yang anda suka??
- sy suke ank kucing yg bulunye lebat....cute..cute..cute ...giler...rse nk gigit je klu nmpk ank kucing cmtu..

6. Tag kan hanya seorang yg patut join contest ini..
- nk tag k.awien lah hihihi... join ye k.awien comel..klu xjoin x jmput org kwin kkg hihihi...

p/s:- k.amy cute jngn nk ngade2 lpas ni yer hihihi...

1 comment:

~AmyLiana8886~ said...

hhahahaa...bagus2 kerana anda berjaya join contest nie..ingat naluri hati tu kadang2kala tu adalah betul..hihi..