Followers

Jalan-Jalan Cari Pasal...

Hari ni seharian aku kuo jalan2..aku pegi rmh k.amy coz abg die kawin..aku pegi ngn k.ba,k.win,haris n daus...boy stu kereta girl satu kereta..asalnye mila ikut jgk tp ade khabar kurang gembira dr dia pg td coz cik(nenek) dia meninggal..

Pagi2 lagi aku dah pegi rmh die org trg panggil nawat org mati..mse aku sampai kt rmh mila org tngah cbuk nak mndikan si mati..cik die tu dah lme sakit so kelurga die xsedih sngtlah sbb bkn mati mngejutkan..milapun aku tgk biasa je xpelah...ape2 takziah utk kluarga mereka..

berbalik kpd jamuan rmh k.amy td...hjn lebat giler td..aku pegi dlm kul 12 lbih..sampa sanapun terpaksa panggil k.amy coz k.ba xbwk payung hihi...mcm tetamu terhormat plak sampai je k.amy payungkan...thanks k.amy...k.amy nmpk slim skrg ni...

aku xde ambik gambr coz kmera xbwk tp k.win de ambik gmbar ngn pngntin nnti biler de pic tu aku upload..pngantin sama cantik sama padan hihihi...moga kekal ke anak cuculah hndaknye...

blik rmh k.amy k.ba ajk g tgk demo ttg produk yg die jual tu..



nilah produk tu..utk jimat petrol,elektik n bnyk lg funsinye...lain klilah aku citer ape fungsinye tu...tp bnde ni mmg jimat minyk betullah..k.ba isi minyak RM10 je utk kereta myvi dr manir ke k.berang.

dah mgrib lah...ok lah nk rhat plak...

6 comments:

Roronoa Zoro said...

produk apa tue?
berapa harga dia? intro sikit..

jiehan said...

produk utk jimat perbelanjaan harian.cnthnye bil elektik,petrol dan juga utk kesihatan..dlm kotak tu ade 12 kping stiker 1 stiker hrga Rm30 stu kotak Rm150 bler stu kotak automatik kite dah jd ahli.bnda ni mmg btl2 jmat minyk coz kwn sy dah guna..dr trg pg kuantan n blik trg smula cuma Rm 16 rggit je isi minyk tu utk kereta kncillah..bnyk lg kelebihn dia tp yg pling ketara penjimatan petrol.

Roronoa Zoro said...

sticker tue guna untuk apa pulak? iskk.. xpaham.. hmm...

jiehan said...

utk kerta,telefon,elektrik..tmpal je kat mne2 yg ptut..berminat ke nk beli?sy nk terangkan stu2pun ssh jgk ni..tp klu berminat sy blh sruh org yg jual bnde ni bgthu ape fungsi nyer.

jiehan said...

"Extreme Dynamic Chip" cari dalam google..tulan nme stiker chip dlm gmbr tu.

~AmyLiana8886~ said...

thanks jie..sb sudi dpt umah..hehe..

oo g tgk demo produk tu la ek..hehe..