Followers

PERLU KER???

Kecoh betul pagi ni,pg2 lg dah ade perbukaan cerita hahaha...mane tak nye berlaku satu pergaduhan yang maha hebat kat rumah aku pagi ni antara tut....xleh citerlah yg tu...

Selalunye dia org gaduh biasa2 je tp ari ni kecoh sampai satu rmh dngr siap di belasahnye bini die..xtahan sngtlah tu ngn prangai bini dia tu..tp patut ke di bantai nye isteri die????patut ke korang rse?

Tp mungkin de sbb nye that girl very2 degil..dah jd bini org tu buatlah perangai elok2 cikit bru suami syg ni x die ikut kepala die je xtkut lngsung akibatnye...

Tp kan aku rse nk ajar isteri xpayahlah smpai cm tu skali mak ayah die pun xpnh pukul die..mungkin ni akibat kawin muda fikiran xmatang lg..korang rse care cmne yg betul utk mengajar isteri yg xdengar ckp supaya ikut ckp si suami??

3 comments:

~AmyLiana8886~ said...

perlu..sb bini skrg mmg kurang ajar.nak kawin muda2 tp dri pun xberapa betul lg..

jiehan said...

tp cian jgk..mmg prangai die tu teruk tp nk ajr bkn cre memukul...ajarlah dngn cre yg baik kan...tp hrp2 lpas ni die sdrlah..

Roronoa Zoro said...

hmm... aku x tahu la salah sape.. jadi x tahu nak komen mcm na.. =(