Followers

TAG DARI K.AMY..

Pagi ni dpt tag dr k.amy...wajib kne jwb katenye hihihi...ni firstime ade org bg tag ni.jom kite pakat jawab tag ni....

1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
langsung tak...biasa2 jer..

2.Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang. -

aku gne wallpaper yg sedia ade je..

3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
wallpaper ni nmpak kreatif sesuai ngn my job hihihi...

4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
malu nk jwb solan ni hihihi..last aku mkn piza mse kje kat skali dah sthun lbih huhuhu....lgpun aku bkn ghairah berahi sngt mkn bnde tu.

5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
lggu shahir af tulah yg korang suke sngt tu..aku terdngr coz main kat radio td..

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
xde wat pe2pun just jwb tag ni jelah..jap g nk download lgu usang by rahim maarof

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
nojie,jie,jihan

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang
sarmila
k.awien
shidah
k.ana
izan salleh
blog zoro
fazie
sorg lg xthulah hihiih...ckplah tu.

9.Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
kawan dr skolah mngah lg..kira2 dah 7thun kt org kwn smpai skrg.

10.Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
moga berjaya dpt diploma n dgree...

11.Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
entahlah..xknl hihii...klu nk thu tgk blog die.

12.Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
k.ana...dah mcm kakak aku jgklah..knl mse krss kat spike n lbih rpat kat skali.

13.Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6

b a good boy...

14.Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
hahaha...nsb pmpuan..lov u k.awien bucuk..

15.Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
xde coz no x xde dlm list hihihi...

16.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
erm...dia sdng hapy skrg coz nk jmp ngn org tersayang mggu ni hihihi...slmt jalan k.amy..hope k.amy hpy slalu k....

18.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
letih coz bnyk sngt soklan nk kne jwb huhuhu...eh asal no 17 xde???????

19.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
razman?????xknlpun artis ke huhuhu...

Soalan ke-duapuluh : gay or less?
dilaknat kedua2 nye...


Dah2....letih nk taip ni...korang jwblah tag tu erk...thanks k.amy krn sudi tag owg hihii...lov u 2...

1 comment:

~AmyLiana8886~ said...

tahniah krn settle tag nie..hehe..
jie pun smoga happy2 slalu..