Followers

...:::Rabu yang sebu:::..

Hari ni rase semacam je,nak telan nasi pun macam kene paksa rasa nk muntah balik tapi terpaksa aku tahan sebab aku tahu betapa sakitnye muntah huhuhu...selalunya aku akan rasa nak muntah kalau aku lapar tapi tadi aku rasa nk muntah bila makan nasi lemak,masa nk telan ikan tu pun aku paksa kan diri telan ikan tu..

Kalu aku tak makan nanti aku lapar kesian kat baby tak boleh nak membesar dengan sihat nye huhuhu..Ya ALLAH ya tuhan ku..jauhilah aku dari sebarang alahan yang memeritkan..tak sanggup aku nak hadapi dalam keadaan aku sekarang..aku perlukan tenaga untuk bekerja..

1 comment:

~AmyLiana86~ said...

sabar la jie..mmg tu dugaan ngandung..2 3 bulan je..pahtu ok la..mcm de pengalaman je kan ajar org..hehehe