Followers

.::: Sel@m@t Ul@ng T@hun $@y@ng :::.

Hari ni 21 Feb 2011 adalah hari yg bermakna bgku krn hari ini adalah besday hsband ku yg tersayang....

Nak dijadikan cerita aku blh lupa ari ni besday dia..mati2 aku ingtkan esk huhuhu...siap aku blh bgtahu kat dia yg esk bsday dia...dia snyum je...pastu blh plak die kte ye ke esk..bkn ari ni ke hahaha..tergelak bsr aku bile tgk klendar mmg btul ari ni 21 hahaha....

cian huby sy isteri die blh lupa bsday die....sowy ye bang...sjak akhir2 ni jd pelupa plak...

Sayang ucapkan selamat ulang thun yg ke tutttt....rhsia lor....moga pnjang umur,murah rezeki,pnjang umur n jodoh kite kekal smpai ke mati..sayangggg sngt2 kat abg....

p/s: nk bg sprise mlm ni hihihi...

4 comments:

Awien Heritage said...

kejutan mender tu g? hehhe

jiehan said...

k.awin nk thu mri dumoh mlm ni hihihi...

~AmyLiana8886~ said...

ahahaha...masa kasih bukan main seminggu nk besday cari hadioh doh..pah kawin leh xingat ek..hahah

jiehan said...

tu kte k.amy eh...nk jd npelah ho..k.amy jgn jd mcm owg dah r hihihi..