Followers

Setelah 2bulan Bertukar Status..

Pejam celik pejam celik dah nk msuk 3bln aku bertukar status...setakat ni alhamdulillah aku belum jemu melayan kerenah suami ku walaupun kadang kala ade jgk slh fhm ckit tp aku dpt atasinye...

Best sebenarnye bila kite dah de tanggungjawab baru ni...kite akn jd lebih matang,penyabar n penjimat cermat sebenarnye hihihi..sebelum ni klu nk shoping xpkir dah akan dtg tp skrg nk beli ape2pun slalu kne pkir 3 4 kali lpas tu msti xjd nk beli huhuhu....

Tapi aku tak kisah sngtpun coz tu hanya kemahuan bukan keperluan..bg aku dahulukan keperluan seharian bru boleh pkir soal kemahuan...

keperluan is keperluan ="perlu"....
kemahuan is kemahuan= "mahu"...

perlu dan mahu perlu dibezakan...itu yg aku belajar masa sekolah2 dulu..tp skrg kejap ingt kejap lupa..
tp bila dah kahwin ni slalu ingat hihihi....

p/s: hopely dpt tukar status lg soon....doakan aku yer...

3 comments:

Anonymous said...

nk bergelar ibu lak ke..hehe..

jiehan said...

hahaha..klu de rezeki...k.amy tolong doa2 etek....

pieyaris said...

insyaallah ada la tuh ekg..aku doakan jugok tuk mung