Followers

Tempahan Banner,Bunting,Backdrop,Billboard & Signboard.

Merujuk perkara di atas aku sebagai tuan empunya blog ingin mengiklankan perkhidmatan seperti di atas. Sempena setahun aku bekerja di ....... dekat ngn rumah aku je...

Bos aku dah lame request nk promote kedai die ni tp aku buat dono(xtahu) je...Tapi ari ni aku nak jadi pekerja yang bertindak mengikut perintah hahaha....

Kalau de sape2 yang rase nk tempah buat banner kahwin ke boleh lah contact aku kat ofis aku ni ye, no phone tertera di bawah...

Harga untuk banner RM2.50 perkaki, manakala untuk bunting saiz 2x6 RM24.00..(harga boleh dirunding..:)..)

Kualiti di jamin hihihi....klu de sape2 yg tinggal luar dr terengganu & berminat nak tempah blh juga...

di sini aku serta kan contoh2 design yang pernah aku buat...








p/s: sila hubungi 09-6152742 I-DAD BINA NIAGA...

No comments: