Followers

Bunga Telur

Lagi 5 bulan nk raya maknanye lagi 5 bulan aku nk kawin (insyaallah)..akupun dah slow2 buat persiapan mne yg patut..baru2 ni aku bercadang nk buat bunga telur aku sendiri dan jadi jugak bunga telur aku tu walaupun tak secantik mane huhuhu..tp aku puas ati jugak coz hasil kerja tangan aku sendirikan..

aku buat bunga dip,tema majlis aku nanti color biru turqoise..Qdip tu xde kat terengganu ni so aku suruh kwn aku tlg belikan untuk aku harga nye RM 13.90 ngn thiner die RM 12.90..so sekarang ni masih dalam proses lagi sbb smbil aku buat bunga dip tu aku de keje lain jgk menjahit lagi & ngan keje aku kat IDAD sbgai designer...

Sekarang ni bunga telur aku dah siap 20 batang..40 lagi belum letak riben coz dah smggu cari riben xjumpa2..jd smlm aku singgah kat mydin jumpalah riben aku nak tu barulah boleh smbung buat bnga telur aku tu huhu..

Kalu kawan 2 semua nk tgk mcm mne rupa bunga telur aku tu..tungguuuuu....hihihi...

No comments: