Followers

My Happy Day...


7.50 jam tepon ku berbunyi..malasnye nak bangun..tp aku kuatkan tubuhku utk ke bilik air..8.10 siap mandi.dan bersiap utk pegi kje..pg ni aku xde mood nk brekfirst..pegi keje ayh hntar coz ayh nk gune moto..kul 10.00 Mr.Hamz call..nk pujuklah tu coz smlm dah gaduh warghh...:'(

Mr.Hamz : abg g ambik syg jap g kiter kuo mkn neh..

aku terkaku sekejap...dlm hati ni xsoh kire lah suke bukan main hihihi..tepat kul 1 aku kuo mkn kat selera timur..borak2...pastu balik..aku hapy sngt coz die pujuk aku dlu sblum blik kemaman lg huhuu..kne tinggal lg..

Tp xpe aku dah puas coz blh jmp td..thanks bang...blik keje msg ngn kakak aku sorg tu..dpt plak cite gembira hihihi..aku gembira sngat2 dgr berita tu xthu knp hihihi...aku doakan cpatlah jodoh die ngn sipolan tu...

aku hapy bile teman2 ku hapy..dan akupun tgh hapy skrg ni...smbil taip ni blh pak senyum sorg2 hihihi..

i love u all....

1 comment:

~AmyLiana8886~ said...

wow happy nyer die..hehehe